Belépés
Egy BOGÁRka élete :)
Helló Magyarország!!!

Újra itt Németországban!!! Miért is? A 7vgt ugyanis odahaza töltöttem! Nagggyon fantasztikus volt. Szerencsére Tesóm tudott fuvart szerezni hazafelé, csütörtökön el kellett mennem vonattal Metzingenig, ami 45 percre van innen és délben indultunk is haza! Este 11re már meg is érkeztem. Nagy volt az öröm, Anyáék az 5.-ről a 3.-ra futottak elém:)) jól ...

Cirkuszban voltunk
... lovas produkcio egy kicsit elszomoritott.Ugyes volt a lo,de lattam,hogy a csaj egyfolyatban a paci borebe melyeszti a sarkantyujat.Sajnaltam nagyon.
Osszesegeben marha jo volt.
Hazafele meg valami gond volt es kiderult,hogy tobb mint 30percet kell varakoznunk,mert az egyik allomason valami baj tortent. Ugyhogy Marian egyik baratnoje jott ertunk.Brandon vegigbogte es vegi...
London
... irtam,hogy ize...hogy is mondjam....szoval Londonban tenyleg alig latni igazi angolt.Inkabb olyan nagyon barna embereket. Bent a Sohoban meg sok elokelo angol madam volt ,de amikor hazafele mentem,London kulso keruletein mentem keresztul es ize hat nem volt valami bizalomgerjeszto.Szep meg minden,de pl. a buszon amin ultem 10 sotet borure jutott egy feher ember. Ja es ne...
2006.október 07.
... negyed órával előbb elment,úgyhogy megint kocsikázhattam egyet,vissza a vonatig.Némi várakozás után még némibb vonatozás,leszállva megint örülhettem a forgalomszervezésnek-nem volt buszom hazafelé,csak háromnegyed óra múlva.Ez ám az igen,gondoltam,aztán elindultam gyalog.Majdnem hamarabb hazaértem,mint a busz...kissé fáradt voltam,mire hazaértem,mert azért kb.20 km-t gyalogolhatta...
....sexyk....
Izgalmas hétvége

19 éves lány vagyok, 6 hónapja járok együtt a barátommal, Ádámmal. Múlt szombaton ünnepeltem a születésnapomat. Éppen az egyik barátnomtol tartottam hazafele, mikor a barátom felhívott, hogy meglepetése van, siessek haza. Mikor hazaértem, a barátom már az ajtóban várt. Puhán megcsókolt, majd bement a másik szobába, miközben én levettem a kabátom. Léptek ...
Billegő csészealj
... rövid időn belül rögzítésre került egy részletes interjú, amely több, addig ismeretlen mozaikot tárt fel az ufókutatás számára.

- 2006. augusztus 8-án Békéscsabáról tartottam hazafelé vonattal - mesélte K. Máté. - Nézelődtem az ablakból, velem szemben egy lány ült. A Gyoma határában lévő temető melletti fás területhez érkeztünk, mikor hirtelen megpillantottam egy csésze...
Csempészünk.....
... vásároltam egy meleg sálat Rózsi mamának, a két sarka piros-fehér-zöld volt ez majd még inkább tartja a meleget. Persze Tibikéről se feledkeztem meg. Sőt. Fájó szívvel szálltam fel a Nyugatin a hazafelé induló gyorsra. Búcsúztam a vonat ablakán keresztül a füstös épületektől, az állatkerttől.
Ezúttal nem volt különösebb baj a vámoknál. A román vámos ugyan csodálkozott, Mire k...
2007. március 13.
... bent ültünk a suli könyvtárában, utána meg elmentünk Kingstoneba vásárolni.
Én megvettem 2 játékot, Dávidka könyvet, Ati szintén játékot, Schaffer meg Stephen Kinges marhaságot.
Hazafele jövet Kingstoneból - immár a jól ismert buszon - találkoztunk Hannah öccsével. A helyesnek vélt megálló előtt feláltunk a helyünkről, odamentünk az ajtóhoz, és jeleztünk is. A busz megál...
Égések finggal 2
... márka discérete volt, és az ujjammal le akartam ficcenteni a földre, csak nem oda sikerült, hanem a haver nadrágszárára. Ez volt az első égésem az úton, de még itt nincs vége. Egy hét mulva hazafelé megálltunk Brnoban a Gyorsasági motoros VB-t megnézni, és hát elég ramaty volt a kukoricaföldön rögtönzött kempingben az infrastruktúra. Lajtos kocsikban hordták a vizet, de mi hülyék ...
légyjo mindhalálig 10 11 rész
... porba.

Szédelgett; az utca elég széles volt hozzá, hogy akár el is szédülhessen tőle, olyan széles volt, hogy régebben, mikor itt lakott, esténként csodálkozva látta, hogy mikor jött a csorda hazafelé, egész szélességben úgy elterült az út közepén a töméntelen marha, mint kint a pusztán. Két csordás terelte nagy karikásokkal; amott szemben van egy bolt, a csordás mindig...
Nagy kaja,még nagyobb lelkizés
... a nevét sajnos ). Aztán ettünk még jégkrémet és kávéztunk. Annyira jól laktam, hogy a vacsit simán kihagytam, és még ma reggel sem volt semmi éhségérzetem! A vonatút hazafelé nagyon gyorsan eltelt, mert Iréncivel végig szórakoztunk és hatalmasat beszélgettünk. Elmondtam neki mindent az elmúlt heteimről, suliról, díjról, álláskeresésről, pasikról, szerelemről... ...
Fegyvertelen vitézt éneklek
... a nedűt. A vonat lassan megindult, az üveg szájról szájra járt, mint a népdalok. Nemsokára Tóth honvéd úr vezényletével felhangzott az optimista nóta:
,,Fújja a szél, fújja. Hazafelé fújja..."
Pedig hol voltunk még ettől?!

,,Szálloda a Helyzetséghez"

Désen megkaptuk az ,,eligazítást". Ujjongva vettük tu...
Vazzeee... utasként rosszabb
... Nocsak! Errefelé nagyon ritka látvány az ilyesmi. Megkaptuk a jelet és végre éjfél után 10 perccel már Szegeden is voltam! A szergejre aggattak kocsikat meg minden, de én már ekkor jöttem hazafelé nagy boldogan... Hogy mi lett azokkal a vonatokkal és főleg azok utasaival akik kinn ragadtak a pályán én már nem tudom. Szegények! Este hatkor elindulnak pestről és ki tudja mi...
Hétköznapi kormányutálat ̵
... mentőszolgálat, hogy közvetlen életveszélyen kívül egész héten nem tud kocsit adni, sajnálja, de ez van.

December 1-jén ért egy kisebb sokk. 15 óra 45 perckor indultam egy vizsgálat után hazafelé Szegedről, vonattal. A gyorsvonat kicsit lassú volt. Hat óra után ért Kecskemétre, ahonnét buszon kellett volna továbbmenni. Ekkor derült ki, hogy már nincs mivel. Mert az utol...
ponty
... tul parti varos, mer inkabb ipari terület:D szoval igy keveredtünk el lishuiba hat...mendegy legalabb lattunk narancsültetvenyeket meg elsetalgattunk a hegyek között.. es persze a hazafele utat se aproztuk el, gondoltuk megyünk busszal inkabb mert az fele annyi idö alatt er haza mint a vonat, tehat elballagtunk a keleti palyaudvarra, proba cseresznye hha indul busz, de persz...
Én, a nő meg a vibrátor...
... legközelebb hívja el a barátnőjét egy közös hancúrozásra. Nevetett a dolgon, kacérkodott a gondolattal de nem vettük komolyan a dolgot. Boldogan, kielégülve, kellemes emlékekkel sétáltam hazafelé, áldottam a Microsoftot, hogy meghívót küldött nekem arra a továbbképzésre. Magamban még Billyt is megdícsértem, ami hülye vigyort csalt arcomra, remélem aki látott nem nézett teljesen di...
A vonaton!

Egy történetet írnék le nektek, ami 3-4 éve esett meg velünk a kedvesemmel, aki azóta a férjem...
Egy téli késő délután utaztunk hazafelé egy kelet-magyarországi nagyvárosból vonattal. Kórházban voltunk - ha jól emlékszem - beteglátogatóban és az utolsó pillanatban ugrottunk fel a majdnem mozgó szerelvényre. Az utazás kb. másfél óra lehet hazáig és ...
Szilveszter
... programunk egész napra. Elmentünk a hegyekbe kirándulni a jó téli levegőben. Itt volt egy kis hegyi vendéglő, ahol meg is ebédeltünk. Ebéd után ittunk egy kis finom bort is, aztán elindultunk hazafelé.
Délután is beszélgettünk nagyon sokat a kandalló melegénél.
Kérdeztem a barátnőmet, hogy jár-e valakivel. Azt válaszolta, hogy nem.
De valahogy mintha egy kis szom...
Morcos és Mióka
... új ruhát csináltattak nekem. A csiz-mácska már ott ragyogott az ágyam mellett, a ruha utolsó próbájára pedig egy délután elsétáltam édesanyámmal Törpeháza másik végére, a szabó bácsihoz. Hazafelé jövet egyszerre csak Ugribugri szaladt elénk, és boldogan lelkendezte:

- Mióka meg én most megint nagyon barátságosak voltunk. Megajándékoztunk egy szegény koldus bácsit...
1 2 3 .5 6 7 8 9 10 11
Címkék: Helló Magyarország, Szerencsére Tesóm, Ugyhogy Marian, Persze Tibikéről, Stephen Kinges, Nemsokára Tóth, 7vgt ugyanis, kicsit elszomoritott, csaj egyfolyatban, paci borebe, egyik allomason, buszon amin, feher ember, egyik barátnomtol, barátom felhívott, ajtóban várt, másik szobába, részletes interjú, ufókutatás számára, meleg sálat, hazafelé induló, vonat ablakán, füstös épületektől, román vámos, suli könyvtárában, helyesnek vélt, busz megál, haver nadrágszárára, első égésem, kukoricaföldön rögtönzött, utca elég, csorda hazafelé, töméntelen marha, csordás mindig, nevét sajnos, vacsit simán, vonatút hazafelé, elmúlt heteimről, vonat lassan, üveg szájról, optimista nóta, szergejre aggattak, kisebb sokk, vizsgálat után, gyorsvonat kicsit, hegyek között, hazafele utat, fele annyi, keleti palyaudvarra, közös hancúrozásra, történetet írnék, téli késő, utolsó pillanatban, majdnem mozgó, hegyekbe kirándulni, kandalló melegénél, ágyam mellett, ruha utolsó, délután elsétáltam, szabó bácsihoz, szegény koldus, beteglátogatóban,